پکیج

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

پکیج

پکیج یک موتورخانه کوچک است که در غالب یک دستگاه کوچک و کم حجم تجمیع و به واسطه آن آب گرم مصرفی اعم از استحمام و مصارف بهداشتی و همچنین آب گرم جهت تامین گرمایش محیط های کوچک کاربرد دارد و در برخی موارد برای تامین گرمایش استخر ها و صنایع کارگاهی کوچک نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

پکیج ها به دلیل حذف موتورخانه باعث شدند که فضای اختصاص داده شده به محیط موتورخانه که معمولا در طبقه همکف و در محیط پارکینگ جانمایی می شدند. این فضا به متراژ پارکینگ اضافه و حداقل تامین جای یک خودرو را داشته باشد و این موضوع به دلیل توجیه اقتصادی و تامین پارکینگ حائز اهمیت است.

به طور کلی پکیج ها به گونه ای طراحی شده اند که در کمترین زمان ممکن دمای آب مصرفی را افزایش دهند. زمانی که فردی آب گرم را در هر جای از خانه باز می کند، سنسورهای به کار رفته در دستگاه عبور جریان آب را تشخیص داده و اطلاعات لازم به مدار فرمان ارسال می کند. مدار فرمان پس از دریافت اطلاعات مشعل رو روشن می کند.در این دستگاه آب در کویل های مسی در بالای مشعل حرکت می کند. به این ترتیب با روشن شدن مشعل حرارت به طور مستقیم به کویل ها برخورد کرده و آب موجود در آن ها را گرم می کند. در این سیستم ها عمدتا به منظور در تعادل قرار دادن دمای آب از یک سیستم کنترل گاز استفاده می کند. این سیستم حجم و فشار گاز عبوری را کنترل می کند تا به این واسطه آب در دمای ایده آل قرار گیرد.

اگر برای گرم کردن محل زندگی یا محل کارتان از سیستم های گرمایشی مانند شوفاژ یا رادیاتور، فن کویل، رادیاتور قرنیزی یا سیستم های گرمایشی از کف که با استفاده از آب گرم محیط را گرم می کنند، استفاده می کنید، می توانید پکیج را به عنوان پشتوانه ی قدرتمندی برای این سیستم های گرمایشی در نظر بگیرید. در این صورت ضمن بهره مندی از گرمایی مطلوب و دلچسب، از صرف هزینه های گزاف برای موتورخانه یا اختصاص دادن اتاقک هایی برای تجهیزات موتورخانه بی نیاز خواهید شد.

اگر نمیدانید چه نوع پکیجی با چه ظرفیتی مناسب بودجه و ساختمان مدنظر شماست تیم کارشناسان فروش آکوا مارکت آماده برای دادن مشاوره در این خصوص یا سوالات دیگر شما عزیزان است.


دسته‌بندی