آبگرمکن

ترتیب نمایش:

آبگرمکن

آب‌گرمکن همانطور که از اسم آن پیداست وسیله‌ای است که برای گرم‌کردن آب مصرفی بکار گرفته می‌شود. که در مقیاس خانگی آب مصرفی شامل  آب مورد استفاده برای شستن ظروف و پوشاک، استحمام، پخت و پز و..   استفاده می‌شود. در مقیاس صنعتی اغلب از آب‌گرم‌کن‌هایی استفاده می‌شود که توان تولید بخار فوق داغ را داشته باشد.

آبگرمکن ها از نظر نوع کارکرد به منبع دار(ایستاده) و فوری(دیواری) تقسیم شده و از نظر سوخت مصرفی یا منبع انرژی به گازی و گازوئیلی و برقی و خورشیدی دسته بندی میشوند.

آبگرمکن های منبع دار از قدیمی ترین نوع آبگرمکن ها میباشند. آبگرمکن های ایستاده از مخزن برخوردار می باشند و حدود 20 الی 80 گالن آب را درون خود نگهداری می نمایند. این نوع آبگرمکن به زمان بیشتری برای گرم شدن آب، نسبت به آبگرمکن های دیواری نیازمند است و روی زمین نصب شده و فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌کنند که مناسب خانه‌های ویلایی و بزرگ اند و قیمت چندان زیادی ندارند.

آبگرمکن های دیواری یا فوری روی دیوار نصب شده و فضایی را روی زمین اشغال نمی‌کنند و مناسب خانه‌های کوچک و آپارتمانی است.در این نوع آبگرمکن ها، بعد از باز کردن شیر آب، بلافاصله آب گرم شده که یکی از پر رنگ ترین مزیت های این نوع آبگرمکن به شمار می رود این آبگرمکن‌ها دارایی شبکه ای از لوله‌ها هستند که معمولاً از جنس مس است این لوله‌ها با مشعلی که در زیر آنها قرار دارد گرم می‌شوند و با عبور آنها اب گرم می‌شود همچنین بدلیل مزیتی که این مدل نسبت به مدل ایستاده دارند معمولا گران ترند.

اگر قصد خرید آبگرمکن برای منزل یا ویلا و یا دفتر کاری خود را دارید و نمیدانید کدام مدل و برند مناسب استفاده شما میباشد کارشناسان فروش آکوا مارکت آماده برای راهنمایی و کمک به شما جهت انتخاب راحت تر شما عزیزان میباشند. با ما تماس بگیرید: 02188527557 ; 02188527556 ; 09202838238

دسته‌بندی